Asl90 denizhan deniz benim doktorum gozde akademi ye gidiyorm.cok memnunum doktorumdan ama normal doğum yapamiyo sezeryan yapıyor zamanı yokmuş normal doğum için bende sezeryan olmak istemiyorum. O yüzden doktor değiştirmek istiyorum. Sizin arkadaşınız hangi doktordaydi