Merhaba güzel anneler 27 haftalık ikiz gebeyim bugün şeker yüklemesi yaptım şeker cıktı 206 Ve 180 küsurat cıktı doktor 2 haftalık diyet listesi yaptı 2 hafta sonra tekrar gidip tahlil yapicam ona gore iğne falan verecekmis ne yapmam gerek çok endişeliyim bir çok şey yasak bebeklerini.nasil beslenecek bilmiyorum modelim.cok bozuldu aynı durumda olanlar varmi