Caglaluna Gnerbeb_12 bu sorunun cevabında gebelik haftası da çok önemli. Genellikle yan yatmayı öneriyorlar. Kan akışının en iyi olduğu pozisyon ise sola yatmak
milena11 Gnerbeb_12 belli bir haftadan sonra tehlikeli. Hem siz hem bebeğiniz için. Bebeğin doğru beslenebilmesi için en uygun pozisyon sol yan yatmak
hanimhanimcik bebek için çok tehlikeli değil sizin sağlığınız için yapmamanız daha iyi, bebek büyüdükçe organlara baskı yapar nefessiz kalırsınız veya tansiyonunuz düşer
Merveselimmm Tehlikeli tabi sizin için bebek damarlara baskı yapar sırt üstü yatınca tansiyon düşer Bayılma bile söz konusu. En güzeli sola dönük yatmakmis
alininannesiii Gnerbeb_12 ben soluma yatıyorum uyuduğumda ama uykuya daldıktan sonra kendimi sırt üstü buluyorum sonra hemen düzeliyorum tekrar bebeğe giden kan dolaşımı yavaşlıyormuş sırt üstü yatmak elimden geldiğince soluma ya da sağıma yatıyorum
gulsah_2013 Haftadayız sürekli soluma yatıyorum doktorum şuan için sağa sola sırt üstü her şekil yatabilirsin daha erken dönemdesin dedi ama ben sola yatmaya devam
rosatue gulsah_2013 ben de sizin gibi yaptım öğrendiğim an başladım soluma yatmaya. Şimdi 38. Haftadayız solum tabiri caizse çürüdü 😅 isterseniz şimdiden başlamayın şu an yatış pozisyonlarınızda esnek olabilirsiniz. Bebek büyüyünce zaten hep sol
Seda_nrr Gnerbeb_12 bugün nst ye bağlayan ebe anlattı sırt üstü yattığımızda annenin ciğerlerinden bebeğe solunum için giden bi damar varmış ve ona baskı oluyormuş bu yüzden zararlıymış anladığım kadarıyla.Tabii uykuda bazen istemsiz olarak öyle yatabiliyoruz ama dikkat etmek gerek
Nzlozkn Bende hep uyuyorum bir sıkıntı yaşamadım şu ana kadar 25.haftamdayım doktor da bir sorun yok diyor ilerleyen zamanlarda rahat edermiyim bilmiyorum da şu ana kadar çok rahattım sırt üstü
Zeyyyn Gnerbeb_12 son aylarda sadece sola yatmak daha iyi ama tabiki yatılmıyor sırt üstü yatınca rahme giden damarın akışını kesiyormuşuz