Merveennur İstanbul göztepe eğitim araştırma hastanesine giden var mı kızlar önerebileceğiniz doktor var mıı
Merveennur Sedakbyk kaç haftalıksınız normal aylık muayenelere eşleri de alıyorlar mı genel olarak hastaneyi tavsiye ediyor musunuuz acaba
Sedakbyk Merveennur 38+2 haftaligim hep ergul hanima gidiyorum,iceriye kimseyi almiyorlar,hastane temiz guzel 26 temmuzda dogum yapicam inş
Merveennur Sedakbyk sağlıkla kucağınıza alın inşallaah 😊🤲 bende şuan özele gidiyorum ama kararsızım doğum için devlete gidip gitmemek konusunda birde kimseyi almıyor olmalarını çok sıkıntı ediyorum 😔