Barnymoloztas evet öyle canım ama böyle hamilelik hele de gün geçmişse daha hızlı yardımcı olmaları gerekiyor ilk kızım da tam 42 haftalık doğdu 20 saat sancı çektim omdan sonra sezeruane alındım çok zor zaten kimsem YÖK psikolojik olarak çökmüşüm bir de öyle şimdi de kimsem olmayacak 2 yaşında kızım eşim ben hastaneye gideceğiz eşim kızımla ilgilenecek bende yarım yamalak anladığım dille Doğuma gideceğim derdimi bile anlayamayacağım. Ama allah var o anda çok güzel davranıyorlar. Türkiye’de iki defa Doğuma gittim devlet hastanesine tezalet resmen ebelerin davranışı falan