Eaf Kizlar 33 hafta oldum dogum yaklaşıyor ödüm kopuyor napicam bilmiyorum 2.dogimum olcak ilki cok zordu o yüzden napcam bilmiyorum ikinci kolay diyorlar ama kandırıyorlar galiba beni
Mervehtp81 Eaf sen kendini kastigin için zor geçti belkide ilk doğumun güzel ve ölümlü şeyler düşün her soğuk hikayelerine inanma ve mümkünse dinleme ben ne doğumla ilgili birşeyler izledim neden dinledim bilmeden doğuma girmek daha mantıklı bence
bilnazo68o Eaf benim de ikinci doğumum olacak herkes kolay olır diyor öyle rahatlatıyorum kendimi. İlki çok zor olmamıştı ama çokta kolay da değildi halen aklımda 🥺🥺bilmiyorum nasıl olcak 27 haftada yız kızım olacak. Bi tane oğlum var sizin ne cinsiyet
Mervehtp81 Esraali sizi her postta goruyorumda samimi buldum diye sen yazmıştım kusura bakma bu kadar takilcaginizi bilemedim
ElifBademmm Yalnız değilim demekki 33+6 oldum ve ikinci doğumum ama inanın deli gibi korku kapladı benide🙄 dua ediyorm elden başka bişey gelmez