Musal Kızlar yarın 37 haftalık olucam az önce lavaboda böyle değişik akıntı geldi nasıl diyeyim böyle kıvamı farklı normal akıntı gibi değil bu ne acaba enfeksiyon felan mı yoksa doğum belirtisi mi
Meraklibiri Musal nisan gelmiş olabilir canm gecede gündüzde takipte kal sancin baslayinca git benimde 37. Haftada asladi sancim 37+4 te dogum yaptım
E-Y Musal nişan olabilir canim. Bu haftalae gelmesi cok normal rahim kendini doğuma hazırlıyor eğer nişansa doğum yakindir 😊🌸
E-Y Musal Allah kolaylaştırsın inşallah ilki zor gecince psikolojik bir etki kaliyor tabi ama her doğum ayni olmaz öyle düşün 😊 birde ikinci doğum daha kolay olur derler Rabbim bir avazda kurtarsin🌸
Kubra2012 Musal bugün de benden yeşil sümüksü akıntı dibimde incecik kırmızı leke gelmiş 🤷♀️bizim nişanlar tuhaf galiba 🤷♀️
Kubra2012 Musal kız benm de gitti sancı o kadar geldi şimdi de nişan gelince gitti valla bizim bebekler dalga geçiyo bizle naz yapıyo 🤣
Kubra2012 Musal 39+3 olduk valla sevindim gelince bayram öncesi gelecek diye ama yok inadı diredi illa bayram da millet kurban keserken gelecek bu sıpa 😃🤷♀️