En son kontrolden bir hafta sonra lekelenme oldu 23. haftada yine olmuştu ve korkuyla acile gittim nst çektiler doktora haber verdiler ebe de doktora görün sen genede dedi ertesi gün gittiğimde odaya girerken yanındaki sekretere niye gelmişki daha yeni bakmışız falan dedi ve ben ve eşim de duyduk ama belli etmedik ne ultrasonla baktı ne tahlil yaptı özel hastaneye gidiyorum on gün içinde tekrar geldiğinde ücret alınmıyor acaba o yüzden mi öyle yaptı dedik her neyse soğuk davranışları beni gerdi değiştirsem geç mi oldu diye düşünüyorum sizce