butterfly_ Kızlar kıyafetleri yıkamaya başladım dalin yenidoğan sıvı deterjan ve yumoşundan az az koyuyorum kokusu var bebek rahatsız olur mu acaba bilemedim
Purpura26 butterfly_ Yumuşatıcı kullanmana gerek yok. Bebeğin öyle bir kokuya ihtiyacı yok. Zaten kıyafetleri de ütüleyince yumuşacık oluyor
Ayseee4238 butterfly_ ben yumuşatıcı kullanmadım sadece Dalin sıvı deterjan kullandım zaten tek başına mis gibi kokutuyor yumuşacık ta oluyor yumuşatıcı ya gerek yok yani.