Seda9507 Kızlarrrr 12+4 üm bugün elimi bebeğimim olduğu kısma koydum karnımdan. Sanki bebeğin kalp atışını hissetmiş gibi oldum acaba hissetmiş olabilir miyim gerçekten yoksa psikolojikmen mi
hanimhanimcik Seda9507 hareketini belki hissedebilirsin ilk hamileliğin değilse ama kalp atışını hissedemezsin mümkün değil
gokcekocyigit07 Seda9507 ilk gebelikte bu haftalarda çok zor ama ikinci gebelik ise daha tecrübeli ve farkında oluyor insan,kalp atışı değildir de ufak bir hareket,hıçkırık olabilir 😉 ya da hiç biri bağırsak hareketleri de çok olur bu haftalarda
Naz_01 Seda9507 canım ben yarın 38.haftada olduğum halde kalp atışını hissetmiyorum .hareket için de ilk gebeliğinse o haftada hissetmen çok zor .en erken 15-16.haftada hissedersin.bağırsak hareketidir o
zehranurr gokcekocyigit07 ben 30 haftalığım hıçkırığı daha yeni hissetmeye başladım.. damar seğirmesi büyük ihtimalle
gokcekocyigit07 zehranurr bende ilkinde 28 flan iken hissettim,yani her gebe farklı,heyecandan insan her şeyi düşünüyor 🤭 belki de bizim dediğimiz hiç bir şey değil 😉
zehranurr gokcekocyigit07 sizde geç haftalarda hissetmişsiniz, bende burada sordum hıçkırığı herkes geç haftalar söylemişti ona istinaden henüz hıçkırık olmadığını söyledim. Ama 14. Haftada kasığımda damar seğirmeleri olmaya başlamıştı. Bende bebek hareketi diye sevinmiştim ama değilmiş 😂
gokcekocyigit07 zehranurr yok ilk başlarda da hissettim ama net olarak demek istedim ben bebek büyüyünce daha net oluyor ya her şey ondan öyle söyledim
Ozee Ben daha 9+1 olmama rağmen geçen gün öyle bir şey hissettim ama biliyorum ki bağırsak kaynaklıydı. Bunu çok yaşadığım için bebek gerçekten hareket ettiğinde nasıl hissedeceğim bilmiyorum 😁