Yazyagmurum Merhaba kizlar kuzenimin dugumu var saclarim sariydi boyatmayi dusunuyordum hamile oldgumu ogrendim suanda 8 haftalik ve hamileligimse bi sknti yok gayet normal ilerliyoruz dedi doktor dip boya yaptirmayi dusunuyorum ama korkuyorum bu konudaki fkirleriniz nedir yaptiran var mi ?
gokcekocyigit07 Yazyagmurum ilk 3 ay kesinlikle bitkisel dahi olsa saç boyatmak bebeğe zarar veriyor,3.aydan sonra eğer doktorun onay verirse bitkisel boya ile boyasın, 3 ay bebek için çok önemli,sağlıklı bile olsa her annenin ilk 3 ayı risklidir
gokcekocyigit07 Yazyagmurum ben Watsons dan biomagic boya alıp kullanıyorum doktorumun onayı ile tabi ama şu an 26 dayım. Dikkat etmekte fayda var,Allah tamamına erdirsin 🤗
Yazyagmurum gokcekocyigit07 amin insallah cumlemizinkini ben tabiki sacim sari oldugundan dolayi kuaforde yaptiricaktim siz boyle diyince geri vazgectim 😊
gokcekocyigit07 Yazyagmurum benimde sarı hemde sapsarı 🤭🤭 fildişi sarısı ile devam ediyorum şu anlık ama birebir olmasa da biomagic de epey ise yarıyor
Yazyagmurum gokcekocyigit07 benimkinin dipleri uclarindan apayri bi renk oldu turuncu kahve siyah karisimi cok snirimi bozuyor biyatcaktim dfakat hayallerim suya dustu 😂😂
gokcekocyigit07 Yazyagmurum bunun için mor şampuan var haftada bir kullanıyorsun,bende kullandım 3.aydan sonra deneyebilirsin