merve3334 Hndan doğuma 1 ay kaldı hala kullanıyorum ama ben çok kilo aldırdığını düşünüyorum tabi bu benim fikrim..
U-E Hndan troid sıkıntım oldugu için hamile oldugumu ögrendigimden beri iyot takviyesi amaçlı kullanıyorm doktorum günde 1kez tok karına içiriyor
Hndan leyla-kaya42 peki nasıl kullanıyorsun eşim almış ta eczaneden söylememişler nasıl kullanılacağını da
Merveselimmm Ben balık da yiyemedigim için OMEGA olanından kullanıyorum hatta bı ara kutu bitti yenisini almadım ara verdim bebegin kilo alımı yavaşladı bu kadar etkili olduğunu bilmiyordum
Elif_p Hndan ben kullanıyorum günde 1 kez içiyorum ama tok aç fark etmiyor çok faydalı içeriği çok zengin
Sblatc Hndan bende kullanmaya başladım. Tok karnına günde bi tane. Bazıları baş dönmesi falan yapıyo diyodu o yüzden akşam yatmadan önce alıyorum
esmerrmm Hndan ben aksam yemeginden hemen sonra iciyordum sadece bir ay kullandim dahda kullanmadim cunku kapsuller beni cok rahatsiz ediyor onun yerine ceviz yemeye calisiyorum semiz otu felan 😊
Lokumunannesii Hndan iki çocuğumda da kullandım kullanıyorum hala Harika bir vitamın fıyatı uygun üstelik çoğu ilaçlara göre gündüz kahvaltıdan sonra tok karna alıyorum
btuban Hndan tok karnına her hangi bir öğünde alınıyor günde bir kez, 34. Haftaya kadar devam ettim. 34 te bırakılmasını istedi doktorum.