Ben 37 haftalik hamileyim bebisimin kilosu 3200 doktorum bu şekilde devam ederse normal doğum olmaz dedi 1 hafta içinde sancin oldu normal doğum yaptın yaptin dedi eğer doğum gerçekleşmezse 1 hafta sonra geldiginde konuşup sezeryana alicaz dedi ama sezeryan olmak istemiyorum bebeği kilolu olupta normal doğum yapan varmi herseyim o normal yolundayken sezeryan olmak saçma geliyor bakıyorum 4 buçuk kilo ile normal doğum yapan insanlar var benim kaldi zaten 3 hafta bu surede de olsa olsa 4 kilo 100 gram olsun bu arada ilk gebeliğim bilgi veririmisiniz 😔 kafam çok karışık