Almilamom 33+2 deyim adet ağrısı gibi agrim var ve vajinada bazen ağrı hissediyorum bu neden dolayı oluyor
gokcekocyigit07 Almilamom çünkü artık bebek iyice pozisyon almaya çalışıyor,baski yapıyor,rahmin büyüdü,bebeğin yeri de daralıyor,kegel egzersizleri var doktoruna danışarak yapabilirsin,ayrıca plates,yoga,meditasyon,squat da iyi gelebilir,stres yapma 👍
Naz_01 Almilamom benim yalancı sancılarım 33+4de başlamıştı 😊 regli ağrısı gibi ara ara kasıklara ve vajinaya vuruyor
MerveCeren Almilamom bende 32. Haftadayım aynı şeyi yaşadım bugün kontrolüm vardı normal gün içinde birçok kez yaşayabilirsin korkma dedi doktorum bebek pozisyon alıyormuş ve baskı yapıyormuş yalancı sancı ☺️
Umbilik Şu an 32+4′teyim kaburgamdan uzaklaşsın da nereye baskı yaparsa yapsın modundayım. Haftamız yakınmış, umutlandım. :)
Almilamom MerveCeren benimki de pozisyon almış ağrıların siklasabilir bol yürüyüş yap dedi o kadar iyi geliyor ki tavsiye ederim