İyi akşamlar. 18+4teyiz Bugün detaylı ultrasona gittik. Bebeğin gelişimi çok iyi ama kalbin yanında bi boşluk var. Diyafram çizgisinin altında olması gereken diyafram boşluğu yukardaymış. Bu da büyürse kalbin ya da ciğerlerin gelişimini engelleyebiliyomuş. Takibe alcakmış doktor, bebek doğumdan sonra direk ameliyat olabilirmiş.
Daha önce böyle bişey yaşadınız mı? Yaşayan varsa lütfen anlatıp yardımcı olur musunuz?