Yaseminkaya Arkadaslar merhaba. Benim gebeligim basindan beri riskli oldugu icin zeynep kamile gidiyorum. Ozelde yapmayi dusundum fakat orasi riskli oldugu icin zeynep kamile yonlendiriyor. Burda dogum yapip memnun kalan varmi arkadaslar