Betaydogdu ben yaptırmam ne gerek var doğum yapan kişi bence sadece bebeğine odaklanmalı,gelen eli kolu dolu gelsin,bir de milleti mi düşünelim 😅 illa yaptıracağım diyorsan çikolata firmalarinda özel ürünler oluyor yanında kolonya falan hastane için öyle bir şey olabilir 👍