tgba715 her işimi kendim yaptım her gün bir saat yürüyorum neredeyse 😃ilk duyduğumda doktor korkuttu arabaya bile binme gibi şeyler söyledi,öğretmenim rapor vermek istedi ben istemedim başka doktora gittim abartıldığı gibi bişey olmadığını normal hayatıma devam etmemi söyledi çok şükür bir problem yaşamadım