Gamzeblt Ben zerrin hanıma gidiyorum hamişler 32+1 iz daha önce giden veya şuan zerrin hanıma giden varmı siz hangi doktora gidiyosunuz ?
Ayseee4238 Gamzeblt ben rakip turana gidiyorum ve çok memnunum sayesinde onca doktor gezdikten sonra sorunumuzu anlayıp ilk aydan gebe kalmama vesile oldu onda devam ediyorum.
Melikecskn2303 Gamzeblt zerrin hanıma benim arkadaşım gitmişti çok olgun çok bilgili cok memnun kalmıştım demişti
Fatma9438 Gamzeblt ben Zerrin hanıma gidiyorum ilk bebeğimide Zerrin hanımda kucağıma almıştım. Cok bilgili ve ilgili doktor çok memnunum kendisindenn
Gamzeblt UsanmazPandaaa ben kayseriye yabancıyım tayinle geldik ama yorumlarda felan hiç duymadım zerrin hanımı acıbademden erciyese geçiş yaptık ilk hamileligim ilk doktorumu özlüyorum tabiki ama zerrin hanımda iyi ve ilgili
UsanmazPandaaa Gamzeblt dinçer beyde acıbademden gelme canımm kayseriliyim burda yaşıyorum hangisinde memnun kalırsan ona git 🧚🏻♀️
Gamzeblt UsanmazPandaaa artık sona geldim ya değiştirmek istemiyorum inşallah normal doğumu destekleyen bi doktordur
Asellinaanesi minik_7984 evet bende Mehmet hocaya gidiyorum gayet memnunum kaç haftalık hamilesiniz acaba
tugcemre Gamzeblt cnm hiç süpen olmasın zerrin avul çok iyi bir doktor ki ilk doğumu mutlaka normal belkiyr ben oğlumu onda doğurdum.simdi arıyorum ama maddi durumdan dolayı gidemiyrdum zerrin avulla
Fatnur38 Ayseee4238 sorun neydi canm ben de 10 aylık evliyim 6 aydır felan deniyorm olmuyo da eger bu ayda olmadıysa rakip turana gidicem kontrole
Gamzeblt Melikecskn2303 ya bende memnunum ama normal doğuma teşvik ediyodur umarım bu konuda hiç danışmadım arkadaşınız nasıl doğum yaptı
Ayseee4238 Asellinaanesi acaba Mehmet Bey’in muayene ücreti ne kadar birde doğum ucretini öğrendiniz mi o ne kadar bilgi verebilirmisiniz.
Asellinaanesi minik_7984 29+3 deyim canım çok sakin ve yapıcı bir adam ben mesela aşırı korkak ve her şeyi sorgulayan birisiyim beni bile pamuk yapıyor
minik_7984 Asellinaanesi evet canım cok anlayıslı bir doktor ben tavsiye uzerıne gıttım ve dediklerinde haklı çıktılar cok iyi bir doktor
Asellinaanesi minik_7984 evet benim kuzenim hemsiresiydi son zamanlarda rakip Turan a geçti ama Mehmet beyden vazgeçme diyor testlerde filan da çok yardımcı oluyor
Gamzeblt minik_7984 memnunum ama çok bilgi yok nettede normal mi sezeryan mı yapıyo çok bilgim yok bazı doktorlar direk sezeryana alıyor umarım öyle değildir
minik_7984 Asellinaanesi Allah razı olsun ondan 🤲canım sen dogumu da Mehmet bey de mı yapacaksın ve cinsiyeti ne bebegının 🥰
Melikecskn2303 Gamzeblt normal doğum yaptı zaten ilk doğumu genelde hep normal doğum tercih eder tüm doktorlar bir sıkıntı olmadığı sürece