Baskar Kızlar merhaba arife günü planlı sezeryan ile doğuma gireceğim ama sağlık ocağı bana doğumdan 5 6 gün sonra topuk kanı için gelmemi söylemişti bayramda sağlık ocakları açık mı bilen var mı
gokcekocyigit07 Baskar 3.gunden sonra açık dediler bana bende gideceğim aradim,bence ara sor en iyisi belli olmuyor
Sedakbyk Baskar bana kapali olduklarini soylediler,5.gun hastaneye gidip.topuk kani verebilirsin dedi hemsire.