Benim hamile kaldigimda
tsh o.ooo1 di
T3 ve t4 yuksekti
Endokrin doktoruna gorundum graves tanisi konuldu zaten hipertroidi hastasiyim tahliller ultrasonlar vs yapildi ilaca basladik . Doktorum onemli olan tsh degil hormonlar dedi t4 ve t3 normal olsun yeterli dedi hatta ozellikle t4 etkiliymis. Once 2 doZla basladik istedigi gibi dusmedi degerler 5 doza cikardik . İlk 3 ay gebelikte bu hastalik alevlenir dedi sonra duzelir dedi 3. Ayin sonunda degerlerim duzelmisti ilaci 1 e indirdik. Suan gunde 1 iciyorum 5o mg
Bu arada hipotroidi direkt bebegin zekasini etkiliyor , hiper ise anneyi etkiliyo carpinti vs . Cok sukur suan 6 ayligim ve hic sorun yasamadim
Onemli olan duzenli kontrollerinizi yaptirmaniz ve duzenli dakikasi dakikasina aksatmadan ilacinizi kullanmaniz . Gunumuzde herseyin bir cozumu var strese girmemek lazim