mom073 Bugun alışveriş yaptım pantolon falan çıkardim denedim baya da yürüdüm eve gelirken simdi vajianda bir agri var ..Uyanınca geçer mi acaba 16+5 gün hamileyim.Kuyruk sokumunda da agri vardı öğlen simdi yok
Kubra0021 mom073 çok dar giyme şuan yurumen iyi değil biraz daha bekle dinlen 20 den sonra yürümeye basla akşamları
Busrag_ mom073 sert zeminde uzun zaman oturmaktan oluyor. Ben evden yastık götürmüştüm otururken destek alıyordum. Biraz rahatlatmıştı
mom073 Kubra0021 işten ciktim mağazaya uğradım dar giymjyorum canım bol ve beli lastikli pantolonlardan giyiyorum dinlenince geçer herhalde rahimde gerilme oluyor bu haftalarda diyorlar öyledir herhalde
mom073 Selin12- isyerinde surekli oturuyorum iş çıkışı mağazaya uğradım mecburen kıyafetim hic yoktu giydin çıkardım aldim evime geldim gerilme gibi agri bu haftada oluyor herhalde rahim büyüdüğü için
Kubra0021 mom073 Bende olmadı bilmiyorum pek önemli değildir sen Allah’a bırak Allah büyük zaten yorulmusundur belki yada idararini tutmusundur olabilir
Selin12- mom073 ben bunun için doktora gittim bana çok oturma cok ayakta kalma dedi benimde sanki bıçak batar gibi oluyor du
mom073 Busrag_ evet ya sandalye sert tahta sandalye idi şimdi olayı çözdüm bacağımın arasına yastık koydum sola yattim dinleniyorum hafifledi gibi
Selin12- mom073 evet alt tarafımdan vardi ayaklarımı dikip yattım uzun süre geçti fazla ayakta kalınca yürüyünce hatta oturunca sanki bıçaklar saplanıyor kemiği yerinden çıkartıyorlar gibi