Burcu_NFUE Patatesimmm fenerbahçemi kuzum saçmalama ya . Yenidoğan bebeğe beyaz giydirmek sünnettir beyaz giydir sarı lacivertte neymiş ya biraz büyüyünce giydirirsin elbet
Dilekcnkn Patatesimmm Madre bebek’te var ben isimli olarak aldım Fenerbahçe’li lcw’dan aldım ama hastahanede onu giydirmiycem allah nasip ederse eve geldiğinde giydiririm 😊
Patatesimmm Burcu_NFUE aaa tabiki beyaz takımı var ayrıyetten ilk onu giydiricem ama babası heves etti bide fenerli alalım giydirelim fotoğraf çektirelim diye
Patatesimmm Dilekcnkn tabi ya hastanede ya eve geldiğimde giydiririm babası heves etti fenerli alalım da giydirelim diye ne kadara aldınız siz
Dilekcnkn Patatesimmm Valla lcw’dan tulum zıbın şapka şeklinde aldım 60-70 öyle birşeydi fenerbahçeli olan bizimde babası bayıldı takıma 😊