Merhaba anneler. Bugün çatı muayenesi oldum. Bu forumda oldukça fazla negatif öykü okumuştum ama asla öyle geçmedi. Ben de sizle paylaşmak istedim. Ne kadar rahat olursanız o kadar kolay geçiyor. Sadece baskı hissettim ki o da normal. Korkmayın, yazılanların sizi etkilemesine izin vermeyin :) çatı muayenesi önyargınız oluşmasın. Sorunuz varsa sorabilirsiniz