JIGGLYPUFF Bende 34. haftama yeni girdim ve bugün NST ye girerken hemşire ağrın sancın var hissetmiyor musun dedi yok dedim biraz daha uzun aldı sonra doktoruna göster farklı bir uygulama isteyebilir falan normalde de doktora gösteriyorum doktorum da daha erken biraz sancın var deyip NİDİCARD diye bir hap verdi 6 saatte bir kullanmam gerektiğini söyledi sancıyı hissedememe nedeni olarak ağrı eşiğimin yüksek olmasına bağladı sizin de omdan olabilir ama sonrasında vajinamda sürekli bir baskı, ağrılar hissetmeye başladım geçmek bilmeyen takip edeceğiz bakalım