Herkese merhabalar 😊
bebeğim doğalı 2 ay oldu. Aklıma birden hamileyken nefessiz okuduğum doğum hikayeleri korkularım ağlamalarım geldi size de bi nebze olsun cesaret vermek istedim. Başından beri normal doğum korkum olduğu için hep sezaryen planladım. Hamileliğim boyunca idrar yolu enfeksiyonundan çektim. 38+0 da kontrole gittim. Doktorum bu sana her an sürpriz yapabilir çok baskı yapıyor gel seni çatı muayenesine alayım dediğinde başımdan aşşağı kaynar sular döküldü. Çünkü inanılmaz korkuyodum kabul etmedim. Hatta bana sezaryen günü verin geleyim dedim ama inanın ondan da inanılmaz korkuyodum 😒😄 iğne bile yaptıramam kolay kolay düşünün. Tamam sen bilirsin deyip gönderdi beni doktorum. Gece belime ince ince ağrılar giriyor ama rahatsız olmadım uyutmadı da diyebilirim. Sabah 8:30 gibi kalkıp lavobaya gittim nişanımın geldiğini gördüm çok korktum utanmasam ağlayacaktım. Doktorumu aradım gel muayene edeceğim dedi. Bende her ihtimale karşı hastane çantamı alayım dedim. Odasına girdim doktor güldü meğer yüzüm korkudan bembeyaz olmuş 😅 bana çık yatışını yap saat 1 gibi alırım seni ameliyata dedi. Ben şok 😱 odaya çıktım tabi aileler vs toplandı hemen arkadaşlarım geldi çok moral verdiler hemşireler bana çok güldü çok paniktim 😅 saat 1 gibi önlüğü getirdiler giydim hemen peşine samar yolu açıldı bana. Sonra sedyeye yatırıldım ameliyathaneye girdim hiç bi yere bakmadım çünkü biliyorum iğne bile görsem tepki vereceğim o an bi sakinlik çöktü bana sanırım kaçışım yok ondan 😅 sedyede oturmamı söylediler o ara epiduralim takıldı kendimi sıktığım için olmadı çıkartıldı tekrar denendi o ara korktuğumu söyledim elimin üzerine damar yolu açıp bi iğne yaptılar ben tabi Leyla oldum 😅😅 uzandım doktorum geldi. Kendisi çok şakacıdır bana takıldı güldük biraz. Eşim başka şehirde görevdeydi. Doktorum hadi FaceTime açın babayı arayın dedi 🥰 aradık o ara bi baktım benim minik ortalığı inletiyor 😅 babası gördü ilk. Yanıma getirdiler fotoğraflar çekildik derken doktorum tamamdır bitti geçmiş olsun dedi. Bebek çok güzel bişey gerçekten. İnanamıyosunuz oturup parmaklarını saymıştım odaya gelince 😅😅 bir iki nacizane tavsiye vermek isterim. Ameliyattan gerçekten korkmayın hiç bişey anlamıyorsunuz. Karnınıza bişeyler dokunuyor. Sonda olayı zaten hiç hissetmiyosunuz uyuşuk oluyorsunuz. Hastaneye iki takım pijama takımı getirdim. Orkid gece pedi yeterli zaten ilk gün hasta bezi takıyolar. Gün kurusu kayısı getirin mutlaka gaz ve tuvalet için müthiş bişey. Sonda çıkarılırken hiç acımıyor bile. İlk ayağa kalkış biraz zor ama abartıldığı gibi hiç bişey yok. Benim bebeğim bir hafta kanda enfeksiyon çıktığı için yoğun bakımda kaldı çok üzüldüm ama şimdi diyorum orda profesyonel bakımı yapıldı bende kendimi toparladım üzülmeye gerek yokmuş. Emzirme atleti alabilirsiniz oda lazım oluyor. Bebeğe kafanıza göre bi kaç takım alsanız yeterli sonuçta bi bebeğe ne giydirilir herkes bilir. Sormak istedikleriniz varsa cevaplarım seve seve. Herkese kolay doğumlar diliyorum 😊 bu Araf’a sezaryen sonrası süt gelmez meselesi de biraz saçma süt sağdıkça emdikçe günden güne artıyor kendinize inanın kadın olmak mucize bişey 🥰❤️