Mollier bende aynı soruyu bugün doktoruma sordum. Günde 4 özden fazla olursa eğer doktora bildirmen gerekiyormuş canım. Ama normal böyle şeyler büyüdüğü için dedi yine de aklımda kalmasın diye nst ye bağladı beni. Ne ağrı ne sancı hicbir şey çıkmadı çok şükür. Ama benim geçtiği zaman uzun süreli duruyordu karnım acıyodu ne yatabiliyodum ne de bir şey yapabiliyodum düşün yani 😅 biraz uzun yazdım kusura bakma ama korkma yani olabilir böyle şeyler . Stres en büyük etken , iyi düşün iyi olsun 🥰🥰