Zeyfey20 annelinko bende de vardı kist hemde çikolata kisti bir kere hamile kaldım 10 haftalık düştük oldu 1yıl sonra doktor gittim kistin var hamile kalman çok sor mücize dediler ama yine hamile kaldım çok şükür 5aylık olduk
Zynpxx annelinko bende de iki taraflı çikolata kisti vardı bazı doktorlar aşırı karamsar konuşurken mükemmel bir doktorla karşılaştım bana hiç bir sorun olmayacağını söyledi o ay hamile kaldım. Kafana hiç takma derim☺️
annelinko Zynpxx yaa gerçekten mi hiç ümidim yoktu inşallah öyle olur doktor kistin büyük diyince hamile kalmayı bıraktım kisti düşündüm artık ağrı da yapıyor ara ara
Zynpxx annelinko bende senin gibiydim günlerim devamlı bunu düşünerek araştırarak geçiyordu. Hiç öyle olma kisti olup hamile kalan çok insan var. İnşallah her şey gönlünce olur🥰
annelinko Zynpxx inşallah canım bi ümit bakalım bende aynı şekilde sürekli araştırmadayım başıma ilk defa böyle bi şey geldi
annelinko Meralrabiamhmt yok değil yani söylemedi ne olduğunu ama söylerdi heralde klomen kullandım ve ilaç sonucu oluştu
Zeyfey20 annelinko kaç yıldır evlisin banada çok ümütsiz konuşmuşlardı ama hep dua ettim bide kafama takmayı bıraktım ama ben HSG filmi çektikten 1ay sonra hamile kaldım
annelinko Zeyfey20 2 buçuk yıllık evliyim 8 aydır deniyoruz ama olmuyor yumurta tembelliğim var klomen kullandım ve kist oldu filmden de korkuyorum ağrılı oluyor galiba inşallah gerek kalmaz ve kist geçer
karakiz1 Ya benimde kıstım var birde düşüğüm var yani hep dua ediyorum insallah benimde olur die sonucta bence kist bi engel deil hamile kalabiliyorum die düşünüyorum ama cok stres yapıyorum
Zeyfey20 annelinko rabbim şifa versin kist için soğan suyu iç ama yumurtlama dönemine 10gün kala bırak içmeyi
karakiz1 annelinko sizinde mi düştüğünüz var ne zamandır demiyorsunuz kac yıllık ecelisiniz acaba yanlış anlamassaniz