Kızlar doktor bebeğimin ters döndüğünü kafasının da rahim ağzına yakın olduğunu söyledi , son zamanlarda hep kasıklarda hissediyordum ve eskisi gibi oynama değil de böyle göbeğime dayıyordu dayadığı yer sertleşiyordu kasılmaymış galiba bu ve de göbeğim aşağı meyilli olmaya başladı göğsümün alt tarafı boş alt taraf daha şiş , rahim ağzında da kısalık var erken doğum riskin var dedi doktor psikolojim bozuldu her an gelecek korkusuyla büyük tuvaletime bile çıkarken korkuyorum bu histen nasıl kurtulabilirim yardım edin