September_ valla canım bnde 2 gün önce gittim 2800 dedi tansiyon yüksek çıktı 2 hagta önce gittiğimde 2900 dedi kendi doktorum ..anlamadim bnde tansiyondan sanırım almamış kendi doktorum izinde diye başka doktora gittim oda 1 hafta boyunca sabah akşam ölç dedi bnde olcuyrm bakalım ne olacak