kir_cicegi iyidir merak etmeyin . Ben kendimi bildim bileli evhamlı bir insandım . Hamilelikten sonra üzerime resmen bi sakinlik , rahatlama çöktü. Asla kötü bişey yada acaba iyi mi diye düşünmüyorum. Eminim iyidir düşüncesindeyim . İyi şeyler düşünün ki güzel şeyler olsun . Stres yapmayın 🌸