Bende spinal oldum ameliyat çok rahat geçiyor sonrası 5 saatte rahat uyuşma geçince başlıyor biraz ağrılar 😀 özellikle ilk yürüyüş efsane bişey ayaklar gitmiyor 😀 ilk gece 2 saatte bir 20 dk yürümek gerekiyor ben yürüdüm eve gelince de yürüdüm her gün fırsat buldukça ağrı dan çok yanma oluyor bende ayağa kalkıp 5 dk geçince yanıyor yaram bugün 8 gün oldu biraz daha uzadı yanma süresi