Merhaba hanımlar. 18 haftalık hamileyim son muayeneme kahverengi akıntım olduğu için gittim. Doktorum rahimde polip olduğunu ancak önemli bir yerde olmadığını söyledi. Donaxyl fitil verdi kullandım fakat fitil bitti akıntı halen devam ediyor afedersiniz nascafe rengi gibi. Doktorum normal olduğunu söylüyor ama nedense içim rahat değil. Benim durumumda olan var mı? Başka doktora mi görünsem. Yoksa on beş gün sonra profesöre detaylı ultrason için gideceğim ona mi sorsam riskli bir durum oluşturuyor mu bu akıntı acaba belki aynı durumu yaşayan vardır sormak istedim 😞