oglananneleri93 maalesef muayenehane doktorunun anlaşması kendine Özel oluyor. Benim doktorum da dışarıdan. Ama hastane doktorunu kullanmak isteyenler için gerçekten çok avantajlı. Her şey dahil muayene, tahlil, doğum, fotoğraf çekimi 10-12 bin gibi fiyatlar alıyorlar. Benim şimdi sadece doğumum 8bin civarı olacak.