Edahmm beyza1234 hep ayda 1 gittim en son 36 haftalıkken gittim doktorum 39 da sezaryen olcaz dedi ne zaman geliyim dedim sezaryen günü dedi şimdiye kadarda bir kere nst ye bağladı bide özel 🙈 ben istiyorum sürekli görüyim oda çok faydalı degil o yüzden sıkıntı olmadıkça nst yada sık sık ultrasona sokmuyo
Aylinsemih beyza1234 30.haftadan buyana haftada 1 gidiyorum normalde 15 gunde bir di ekstra bisey çıkarsa her hafta gidiyordum
Kvsraykt beyza1234 32 haftada gittim hep ayda 1 di şimdi 3 hafta sonra çağırdı nst tahlil yaparız dedi durum iyiyse ona göre çağırıyor doktorum
Selma_aygun 31 haftalıkken gittim yine 1 ay sonra çağırdı bayramdan sonra gidicem 35 haftadan gün almış olucam ondan sonra nerdeyse her hafta gorusucez dedi Dr um şuanda hala aylık yani
Asli_277 30 da gittim en son 32 de bir gelirsin 34 de de bir gelirsin ondan sonra her hafta gelirsin dedi .. ama ben 34 haftadaym şu an hâlâ gitmedim bayramdan sonra gidicem . Abartmaya gerek yok bence. Bu kadar.sık gidip …bir sknti olmadigi sürece .
beyza1234 Asli_277 ama bir sıkıntı olabilir sonucta neler duyuyoruz gününde kontrole gitse kırtulcak bir sürü bebek vakası var pek bana uygun bir hareket degıl tedbirden zatar gelmez 🌺
Suleasyaa 30 dan itibaren 2 haftaya 1 gidiyorum. 36 dan itibaren haftada 1 .32 den beri de nst çekiliyor her kontrolde
Arenn bende 32+5 te gittim agustosun ilk haftasi gel dedi 35 i geciyor olucam ondan sonra nstye bagliyor zaten haftada bir gidiliyor 37 ye kadar 38 te dogum insallah