Kızlar merhaba mart ayında 7 haftalık kalp durması sonuçu bebeğimi kaybettim. Doktor 3 ay sonra deneyebilirsiniz demişti adetimde pek düzenli değildi. Bu ay 8.nde eşimle beraber olduk eşim çok istiyordu bu arada 2 düşük 1 normal doğumum var. 12 Haziran da adet olmam gerekiyordu olmadım bugün idrar testi yaptım az önce pozitif cıktı hemen doktora randevu aldım ama doktor muaynesinde düşüklerden ötürü ilaç falan veriyorlar mı ? Kusura bakmayın uzun oldu ama