Isra38 tansiyon takibi yapın,malum sıcaklar da arttı,cinsiyet ile alakası yok bende yaşadım,hatta burun kanaması da oldu tansiyon sorunum çıktı aylardır sürekli kontorl ediyorum,doktorunuza da danışın.Bir de gebelik ilerledikçe artan kan hacmi seviyesi ile baş ağrısı zaman zaman oluyor