Kusciviltisi Kızlar hamile kaldım kalalı Burger kingten uzak durdum durdum bugün artık kendimi bıraktım veeee yedim 😂 sizler tüketiyor musunuz tüketiyorsanız sıklığı nedir
tcasl Kusciviltisi tüketiyorum canım istedikçe 🤣 abartılmadığı sürece zararı yok alt tarafı hamburger 😆
Meless Kusciviltisi yiyorum vallahi en sevdiğim şey. Doktorum abartmadan yiyebilirsin demişti. Hiçbir şeyden kendimi kısıtlamadım bugüne kdar 29.haftadayım bende
Mutlu_damla Kusciviltisi valla göz ucu möz ucu ben de yiyorum içiyorum yani. Abartı olmadığı sürece bisey olmaz ya 😂
gokcekocyigit07 Kusciviltisi çok nadir de olsa tüketiyorum,her şey o kadar zararlı ki zaten,bence abartı olmadan yenilebilir 🤭
Kusciviltisi tcasl ay valla midyeyi bile yedim bu kadar düşünmedim ama buna gelince bi şüphe kaldım içimde Allah var 😂 kokoreçe zaten izin veriyor doktorum sorun yok diyor sevdiğim şeylerden uzak kalmak canımı yakıyoooo
Kusciviltisi Meless benim doktorumda çoğu seye yiyebilirsin diyor ama ben bu hafta baya abarttım artık vicdan duymaya bile başladım 😂
Kusciviltisi Mutlu_damla ikili menü gömdüm valla daha da kimse tutamaz beni dedim 😂 yarında kilo postu açarım kesin bu yediklerimin üstüne avdhdjdldğ
Kusciviltisi Azramina21 ya valla bu hafta suyunu çıkardım tatile geldik bir tane faydalı bisey demedim doğru düzgün artık vicdan yaptım 😂
tcasl Kusciviltisi ayy benim canım öyle bir midye istiyodu ki doktoruma sordum temiz bi yerde abartmadan yiyebilirsin demişti yedim bende 😆
Ruyasusam Kusciviltisi Sipariş verirken etinin iyi pişmesini söylerseniz arada yemekte sıkıntı yok ki 😊
balbocegim27 Kusciviltisi canım bende 24 hafta da iki kez yedim ama o tavuk burger olanlardan değil di bide mayonez kullanmadım
Kusciviltisi marbling10 ay kız bende az önce senin postuna yanıt verdim 😂 ne kadarda aynı şeyleri seviyoruz
marbling10 Kusciviltisi 🤭🤭 güzel şeyler hep kısıtlı🤷 ama olsun ya neler var zararlı, ayarında tüketilirse sorun olmaz
Kusciviltisi tugbao ahahahahahahaha valla ben ilki gerçekleştirdim bugün başı geldiyse kesin sonu da gelir bakalım bende yan etki yapacak mı 🤣🤣