Fatma969 Kizlar bu çatı muayenesi nasil oluyor 38+3 gnlk olduk doktor normal ultrasonda muayene etti hersey iyi dedi normal doğum icin uygnsn dedi 40.haftaya kadar gelmezse 41.haftayi beklrz dedi ama çatı muayenesi falan bsy yapmadi normal mi bu
alazzeyneperva Fatma969 devlete mi gidiyosun randevu yok diyosun randevu alma sabah erken git ilk sirayi al doktor çağırdı de veriyolar zaten son zamanlarda sık gittiğin için randevu bulmak çok zor randevu almana gerek yok diyo doktor da ama sıra alabilmen icin erkwn gitmende fayda var yoksa sorun yaşıyosun
ZeynepKir Fatma969 çatı muayenesini her hekim rutinde uygulamıyor, hatta çoğunun doğum esnasında uyguladığını duymuştum. Lüzum görülürse öncesinde yapılıyor
ZM11-2019 37 haftamda baktı 3 parmagını soktu sonuna kadar 🤣 korktum ilk ama korkacak bişey yokmuş saniye sürdü
Fatma969 alazzeyneperva evet devlete gdyrm ama yok kabul etmiyorlar doktorada soyledm hatta randevu bulamzsam diye oda bulmak zorndasn kalablk randevusuz bakamyz dedi
alazzeyneperva Fatma969 ben bingöldeyim tek kadin doğum hastanesi var ona rağmen zorda olsa kabul ediyolar mhrs sisteminden sürekli takip et bulursun inşallah o zaman
betuuls Fatma969 beni de etmiyordu doktorum bugün kendim sordum normal doğum için uygun mu değil mi bakmayacaksınız diye valla öyle baktı