Mahirimiz merhaba kolay doğumlar şimdiden :)
Sancı başladığı zaman sürahi kavanoz vs suya koyup üzerine Fatiha Nas Felak Ayetel Kürsi ve inşirah surelerini okuyabilirsiniz. Meryem suresini okursanız da ne mutlu :) suyundan bir yudum içiyorsunuz ve çiçek açılmaya başladıkça rahminizde aynı şekilde daha kolay açılıyor Allah’ın izniyle. Doğumdan geldikten sonra Sudan çıkarmayı unutmayın. Kanama Durmaz demiş birisi öyle birşey Yok aslında, Meryem ana otu ana rahmini temsil eder Doğum sonrası Sudan çıkardığınızda çiçek kapanır ve rahminizde onunla birlikte toparlanır. İnanış budur. Rabbim kolay doğumlar nasip etsin hepimize.