13+3 haftalık hamileyim. Nerdeyse 12 haftalığın başından beri kasık taraftan, bir de belimden popoma doğru bıçak saplanır gibi ağrı başladı. Yatakta uzanınca sağa-sola dönemiyorum, sanki bıçak batıyor gibi. 🥺 Ayağa kalkmakta bile zorluk çekiyorum. Bu normal mi sizce? Sizlerde de oldu mu? Lütfen yanıt verirsiniz. 🥺