Caglaluna Toplanalım hanımlar 🤗 nasıl gidiyor ? Benim 3 gün bulantısız 1 gün bulantılı. Kese etrafında kanamam olduğu için yatıyorum hep 🥺 progestan, Ferrum fort demir hapı ve folik asit kullanıyorum. 10+4 haftadayım 🥰
Mihrimahirem Caglaluna amin İnşaallah birbirimizi dua edelim inşallah Rabbim selametle sağöıcakla Bebeklerimizi kucağımıza almamızı nasip etsin İnşaallah
Caglaluna Mihrimahirem amiiiin Rabbim hepimizin bebişini korusun vakitlice sağlıkla kucağımıza alıp koklamak nasip olsun 🤲🏻
Bbilgi Caglaluna ben de 10+2 deyim, bulantılar devam, kanamam vardı progestan kullanıyordum , şu an her şey yolunda mı çok merak ediyorum, randevularınız ne zaman kızlar
Caglaluna Bbilgi ben 4 gün önce gittim bir sonraki kontrol bayram sonrası inşallah kanama alanım düzelir 🤲🏻 Ve senin de inşallah her şey yolundadır 🥰
Sakinem212 Caglaluna 10 +5 haftalığım benimde o şekilde geçiyor bulantım bir süre sürüyor sonra geri geliyor 4 kg verdm ne yesem midem yanıyor yemekten hiç zevk almıyorum 1 trimester bitmesini 4 👁 bekliyorum çok yıprandım rahat yemeğe hasret kaldım tükürdüğümü yutamıyorum yutunca kusuyorum ağzımın tadı kötü lama gibi oaraya buraya tğkürüyrpum 😔😔
Caglaluna Sakinem212 yaaa Allah senin de yardımcın olsun inşallah sağlıcakla sorunsuz güzel dönemlere geçeriz 🤲🏻🌸