MinikKalbimmmm ben 34 haftalığım bende de oluyor doktor dinlen 36 ya kadar dedi nst çekmedi 36 da çekeceğim dedi 😞 ben de korkmuyor değilim üşütme ağrısı gibi karnıma ağrı girip sertleşiyor Sıklaşırsa gel dedi bakalım hayırlısıyla doğru zamanda gelsinler 🌺