Hilall35 Melek_Erten Ben korkmuyorum ama doktorumun erkek.olmasindan biraz çekiminin 34 hafta çatı muayenesi yapicam dedi 30 hafta girdik doktorum erkek diye biraz utanıyorum nasil girerim muayeneye bilmiyorum akıl verin 🙄🙄
Melek_Erten Hilall35 benim doktorumda erkek di. Bende ilk çok utandim zaten örtü seriyo ya seninle sohbet kurup baska sey düşünmeni saglarken yapiyo çok uzun degil ya bi anda olup bitiyo. Kendini kasmamaya çalış o zTen yönlendiricek bi anda olup biticek 😊
Loveme Hilall35 benim doktorumda erkek 37.hafta çatı muayenesi yapıcam dedi gittim ebe yaptı muayenemi zaten sonra düşündüm doktorun odasında çatal yoktu😊
ilk61 cileklisut63 sigortaya gidiom.inşaAllah kadına denk gelirim.canımı acıtırsa doğururuz eline görür gününü😀tutmam çocuğu bırakırım eline😅😀
Ilkim_34 cileklisut63 sizin haftanız ileride olduğu için dogumu tetiklesin diye bastırmıştir ben çatı muayenesi olunca hiç acimamışti 4 gun sonra suyum geldi doktor elini öyle bi sokuyordi ki dogumu tetiklesin diye ondan ağrı olmuştur