Iki bebek arasinda 1 yastan az varsa cinsiyeti ayni olur diye batil bir inanis var. Acayip sacma biliyorum ama cevreme baktigimda yuzde doksan tutuyor bu teori her ne hikmetse. Var mi cevrenizde arka arkaya hamile kalip da farkli cinsiyette cocuklari olanlar? 😂♥️