KZeynepk Kızlar bugün 3 kere hatta 3.sü şuan regl gibi ağrım 6 7 dakika sürdü.Nts de sancilarim çıkmıştı 34 te doktor bayram sonu çatı yapcak bu şekilde giderse şuan daha çok erkenn
Kvsraykt KZeynepk Tamam düzensiz yalancı sancı filan olabilir de peki erken doğum riskin var dedi mi ya da rahim ağzı uzunluğunda bir kısalma filan bunlar önemli aslında istirahat edin çok iş yapmayın ayakta durmayın madem bayram sonuna kadar
KZeynepk Denizyildizii salı günü gittiğimde %70 %80 düzenli ağrılarım çıkmıştı doktorum çatı dedi dedim tetiklemeyelim hepten sonra ultrosonla baktı daha kafası kanala girmemiş bayram sonuna gene gün verdi o gün yapcakti çatıyı ama ağustosu bulur bulmaz dedi doğum
KZeynepk Kvsraykt çok beklemicek bu kız 36 en geç 37 de doğar dedi rahim ağzını ölçütü ama bise demedi