Kızlar bende yumurta tembelliği var
Bu ay ilk tedavime başladım
5 gün boyunca günde 2 defa letü kullandım
2 gün ara verip 3. Gün doktoruma gittim dün
2 yumurtam oluşmuştu 20 mm boyutunda bu çok iyi dedi
ve kalçadan iğne verdi dün yaptım
Kalçadan verdiği iğne yumurta çoğaltma iğnesiydi
ve bugünde çatlama iğnesini yapmamı söyledi
cok heyecanlıyım benimle aynı durumda olan neler yaşadı
Ve çatlatma iğnesini bir çok kişi belirli bi saatte yapılması gerektiğini söylüyor ama benm doktorum gün içinde yapmamı söyledi
bilgisi olan yardımcı olabilir mi .?