Mgokkilicc Dilek19055 Ben saymıyorum cidden moralim aşırı bozuluyor her ictigimde ama olmadı işte bırakamadım
_imra_1213 Dilek19055 linç etmek amacıyla yazmıyorum ama bebeğinin yüzüne nasıl bakicaksin kucağına aldığın zaman bile bile zehirliyorsun evladını genelde gebeyken sigara icen annelerin bebekleri bronşit hastalığı oluyor 9 aya bırakmak çok mu zor bişey
Almilamom _imra_1213 tiryaki olup bırakmak cook zor. Keşke anlayabilsenizde şu “ bebeğinin yüzüne nasıl bakicaksin” sözünü geri alabilseniz.
Bebek4545 Offff içenlerde biliyor zararlı olduğunu ama olmuyir işte. 3 en fazla 5 yapiyorum ben bi ara kopuyordu ipin ucu ama şimdi iyi gidiyor
Figen03 Bebek4545 her insan da her bünye de bir değil kimisi anında bırakabilir kimisi ona sığınır ben astım hastası olduğum halde bırakamadım rabbim esirgesin bebeklerimizi ne diyelim
Figen03 Almilamom ya gerçekten hangi anne ister bebeğine zarar vermeyi her yaktigim da vicdan azabı duyuyorum ama bırakamıyorum da
_imra_1213 Almilamom ben bıraktım ama iki çizgiyi gördüğüm anda doğum yaptım bebeğim 5 aylık oldu hala ağzıma almadım bu sefer emziriyorum çünkü, bahanelerle sadece kendinizi kandırır vicdanınızi rahatlatirsiniz
Almilamom Figen03 bende bırakamıyorum doktorum günde 2 tane içebilirsin dedi. Onu da sabah akşam bölüyorum bırakamıyorum anlıyorum sizi.
Durunbigeldim Dilek19055 başta tiksindim zaten içmedim sonra günde 3 4 içiyordum şuan bıraktım içmiyorum
Tunammm _imra_1213 Ay canım tebrik ederim seni aferin👏👏👏 gerçekten ne zaman geleceksiniz diye bekliyordum bende insanlar bırakamıyor bi bu anlamıyosunuz ama.
asena9 Hamile kalana kadar günde en az 10 tane içiyordum, 5. Haftada öğrenir öğrenmez bıraktım zor oluyor ama bu kötülüğü evladımıza yaşatmaya hakkımız yok bunun hesabını veremeyiz