aysegulgeldi8 Hafif bı agriysa belki önemli değildir ama ben 8 haftalıkken aşırı bı karın ağrısı yaşadım hiç geçmedi ağrı baya bekledim doktoruma yazdım hastaneye gelin dedi gittik dediğim gibi bı talihsizlik yaşadım. Ama şükür atlattım. İnşallah kötü birşey yoktur sizde de🙏