Ezgisn merhabalar öncelikle geçmiş olsun aynı sıkıntı aylardır çekiyorum malesef sizin içinizi rahatlatacak bir şey diyemiyorum öncesinde zaten olan, her yıl ve her zorlamada ben buradayım diyen bir fitiga sahibim gebeligimin 13.haftasindan beri çekiyorum 17.haftada mr a girdim çift taraflı fıtığım şuan 33+4 haftalığım sadece ağrısına beni kısıtlamasına alıştım 😔 bacağım uyusup yuruyemedigim zamanlar çok oldu o en zor zamanlar oluyor 🤦🏼♀️ mr sonucunda sadece kas gevşetici krem önerildi başka çözüm yok birde kayma ve kas kaybimda olduğunu öğrendim doğum şekli için belki belirleyici olur oda hekimin kararına göre bazıları normal yaparsın diyor bu halde bazıları zorlar diyor, parolu çok çok ağrım olduğunda içtim haftalardır Max 3 tane belki olmuştur 😔 kısacası mr cekilmeniz sıkıntı olmaz ilaçsız olarak ama cekilsenizde bir çözümü yok çekiyoruz doktorunuza varsa eski mrinizi gösterin o sizi yönlendirir birde zararı olmayan yağlarla masaj rahattı beni 😔 cokk geçmiş olsun tekrar umarım benim gibi tüm hamilelik boyunca sürmez Allah yardımcınız olsun 😔